Moms44 Arkadaslar merhaba , çene altımda bogazıma dogru bi şişlik ele gelıyor. Dişim için antibiyotik kullandım 1 ay oldu hala gecmedi o şişlik. Dişten dolayıdır diye düşündüm ama farklı bişeymidir:(
Bebitomm Moms44 boğazdan şişlik varsa bademcikleriniz enfeksiyon kapmış olabilir bende ki belirtiler dokununca hissediyordım yemek yiyemiyordum yutkunamıyordum bir serum üç iğne ile ancak toparladım