Oğlum Ocak sonu 4 yaşında olacak,şuan 3 yaş grubu anaokuluna gidiyor, boya kalemlerini pastel boyaları tutmayı beceremiyor, rastgele karaliyor, öğretmeni evde çalışma yapın dedi,her akşam boyama yaptırmaya çalışıyorum ama asla sevmiyor,sadece konuşuyor,devamlı fikir değiştiriyor, onu boyayyim yok şunu boyayim sonuç bir iki karalama yapıp bırakıyor, alışir mi ilerde sorun olarak devaa eder mi, bilgisi tecrübesi olan paylaşsın lütfen