aysukodal Kızım 9 aylık genel olarak ek gıdaya geçtiğimizden beri aşırı iştahsız. İştahla yediği tek şey meyve. 3 hafta öncesi biraz yemeye başlamıştı düzeldi diye sevindim. Ama şuan hiç bir şey yemiyor tadına bile bakmadan ağzını kitliyor. Ne yapabilirim? Birde her gün ne hazırlayacağımı bilemiyorum. Bir gün sebze yemeği yada çorbası yapıyorsam ertesi gün tavuk yada et suyuna çorba yapıyorum ama değişik tatlar yemesini istiyorum artık. Hazırlıyorum tek lokma bile almıyor.
3kedili2bebekli aysukodal blw deneyin meyveyi tatlı diye yiyor sizinle aynı yemek masasına oturtmaya özen gosterin önüne köfte, mücver, pankek, hatta kuzu pirzola, tavuk but, makarna gibi şeyler koyun başta oynayacak sonra sizden görerek yemeye başlayacak
aysukodal 3kedili2bebekli bu dediklerinizi başımdan beri yapıyorum hep kendi kendine yesin diye önüne koydum başlarda karışmadım oynadı arada ağzına götürdü yemediği zamanlarda ben kaşıkla verdim. Ama şuan hiç yemiyor ne kendisi ne ben verince asla yemiyor
EbruBoluKaya Ek gıdaya başladığımızdan beri aynı sorun bizde de var 11 aylık olduk 6.ayda başladık ama yok ne denediysem olmuyor anne sütüyle gidiyor ben sürekli deniyorum gene yer diye
aysukodal EbruBoluKaya evet insan bir süre sonra yapmak istemiyor yemiyor diye çok denedim hangi zamanlar yiyecek diye sabah kalktığımda emzirmedim aç olunca yer diye yemedi. Biraz oyuncaklarla oynatıyorum ondan sonra yedirmeye çalışıyorum yemiyor
3kedili2bebekli aysukodal ondandır büyük ihtimal disi geliyordur tam yemeye başladı geri gitti demişsiniz bunun büyük sebebi diş oluyor yada mama veya anne sütü alıyorsa onu ciddi oranda azaltıp aç birakmaniz gerek bu ayda su an 4 saatte bir beslenmeli ona göre bir plan yapmalisiniz alternatif sunmadan aç kaldı emzireyim yada mama yapayim falan demeden
EbruBoluKaya aysukodal bizde aynı durumdayız deniyorum gene bazen keyfi yerinde olunca yiyor ama düzenli değil. Elbet yiyecekler biz sabırlı olmaya devam edeceğiz
aysukodal EbruBoluKaya o yüzden çok sterese girmemeye çalışıyorum alışacak elbet yiyecek diye ama vitaminsiz kalacak kilo sorunu olacak diyedr korkuyorum 8.700 gram şuan 9 aylık ama yese bile çok az yediği için hep anne sütü alıyor bu şekilde yemeye alışmamasından da korkuyorum
EbruBoluKaya aysukodal evet benimde tek korkum ilerde de yeme zorluğu yaşamadı ama eldende birşey gelmiyor. Gelişimi iyi dedi doktorumuz hatta bu yeme problemi için gastroentolojiye bile gittik oda herşey normal sürekli deneyeceksin dedi. 10 aylıkken 10,5 kg duk 11 aylık olduk daha gitmedik kontrole
ahseney Kaç saatte bir emziriyorsunuz her istediğinde meme veriyor musunuz eğer her istediğine meme veriyorsanız çocuğun zaten karnı tok olduğu için yemek istemiyor