oglumunannesiyim_- firinda et guvec yap efsane oluyo (ironidir) 😂😂neyse soruna cevap vereyim ciddi sekilde. Ben tencere yemeklerini basit goruyorum yani ne bilim ugrasilmis gibi gelmiyo o yizden her misafirime firinda yemek yaparım. Ben bi ok kez firinda türlü yemegi yaptim. Oatates kabak oatlican biberleri soganlari kesiyorum. Oatatesleri en alta oatlicanlari ikinci kata dizerek kat kat yapıyorum. İcinde havuc da koyuyorum bu arada cok gusel tst veriyo. Sonra bolca sarimsak ve dokates sosu dokup pisiriyorum cok guzel oluyo. Ustune bi gun kasar oeyniri de koyup denemek istiuorum oyle tadi nasil olur merak ediyorum ya da mesamel sos 👌🏻👌🏻