Arkadaşlar merhaba 8aylık bebeğim 15 gün önce önce burun akıntısı ve hapsurukla başladı sürekli burnu tıkandı serum fizyolojikle açtım sürekli .hala devam ediyor ama sümük yok bişey yok sadece hırıltı var ciğerleri temiz :( bu durumu yaşayan varmı çocuk nefes alamıyo gibi emzigi alınca bi hırıltı başlıyor agzından nefes alarak uyuyor bebişim geceleri çok iyi uyurdu artık oda yok gece uyumaması beni çok yordu:( tecrübeli anneler bu kadar uzun sürebilirmi ama sümükte yok balgamda yok sadece boğazda hırıltı gibi ve burnu tıkalı gibi anlayamıyorum:/