4 yaşında bi kızım var okula başladı bu yıl bir de şuan iki aylık olmuş bi kızım var 35 günlükken tanıştı hastalıkla hastanede yattık bronşiolitten şüphelenmişti doktorumuz ablasından bulaşıyor genel olarak olarak hep ne kadar uzak tutmaya çalışsak ta tutamıyoruz maalesef ablası sürekli öksürüyordu dün geceden beri iki aylık kızımda yine öksürmeye hırıldamaya başladı ve kötü öksürüyor daha çok küçük çok korkuyorum birşey olacak diye bağışıklığı çok düşük olur bu kadar küçükken bunca hastalık bulaşıyor sürekli
Büyük kızımı okuldan mı alsam diye bile düşünüyorum artık
Siz bu süreçleri yaşadınız mı nasıl başa çıktınız küçük bebeğime bir şey olur mu napıcam ben :(