Kızlar neymiş bu ek gıdaya sabır çekmekten bi hal oldum. Yaklaşık 15-20 gündür bi kaşık verir vermez kendini öğürtüyor. Yapma diyorum hayır diyorum ya da ilgilenmiyorum görmemiş gibi yapıyorum ama eninde sonunda kendini kusturuyor öğüre öğüre. hani boğazına takılacak ya da yutmasına engel olacak pütürlü parçalı şeyler de vermiyorum. Krize ramak kaldı yani. Var mı benzer durumu yaşayan 😭