Selam kızlar 35 haftalıkken ani doğum yaptım sezeryan doğum oldu haftam dolmadığı için ilk 2 gün uğraşsakta sütüm gelmedi doktor mamaya başlattı evr geçince 4. Gün sütüm gelmeye başladı sürekli masaj yaptım ılık duş aldım emzirmeye çalıştım gögüs ucum çökük olduğu için silikon uçla emzirmeye başladım ama çocuk doymuyor sürekli ağlıyordu mama ve emzirmeyle devam ettik. Ortalama 40 50 cc süt geliyordu ilk 2 hafta sonra mastit olacağımı anladığımda hastaneye gittim orda onların makinesi ile sütü sağdık 70 cc çıktı gögüslerim tamamen yumuşadı ama sonra bir daha hiç o zaman ki dolduğu kadar dolmadı aklınıza gelecek her faydalı şeyi yedim içtim damla kullandım emzirme çayı içtim günlük 4 litre su içiyorum sıcak havlu koyup sağım yaptım ama gün geçtikçe sütüm azaldı 10 cc bile çıkmıyor sürekli emzirmeye çalışıyorum ucsuz emmeyede alıştı ama sütte artış yok bu durumu yaşayan yardımcı olabilecek birii varmı