MESoydan Oğlum 2.5 aylık 5.400 kilosu doktor ortalamanın altında dedi hiç kilo almamış bu ay sadece 300 gram almış emziriyorum hipp mamada veriyordum mamayı değiştirdi bebivita veya sma önerdi bugün gidp alıcam sizin bebekleriniz kilo değerleri nasıl
zerda_arven MESoydan benim kızım 3 kilo 10 grm doğdu 6 ay 2 günlük şuan kilosu 7200 bence sizinki gayet iyi kilosu
babymomm07 MESoydan ne alaka gayet iyi bence biz 2 aylık olduk yeni 5.400 falanız doktorlar tombiş bir bebek diyor hatta hiç canını sıkma canım biraz daha büyüdükçe kilo alımı azalıyor zaten yani daha az kilo alıyorlar artık
pyrzaslnnn47 MESoydan benim bebeğim normal doğum ile 4400 gram doğdu şu an 2:30 aylık en son bir hafta önce altı kiloydu bilmiyorum iyidir herhalde
peramomms Dığum kilosu nedir biz 3 aylıkken 6 kiloydu ve prsentile göre çok iyi dedi doğum kilomuz 2300
MESoydan peramomms bizim doğum kilomuz 3.300 gram bilemiyorum doktor bize ortalamanın altında dedi 🤷🏻♀️
eozlem Önemli olan doğum kilosu. Benim oğlum 2195 gr, 42 cm doğdu. Bugün 50 günlük, 3280 gr, 50 cm. Neredeyse 1 kilo alıp 9 cm de uzadı. Boya da gittiği için doktorumuz gayet iyi böyle devam et dedi mesela az önce.
MESoydan eozlem bizimde 3.300 gram 52 cm doğdu değerleri bu şekildeydi bilemiyorum vala doktor ortalamanın altında dedi🤷🏻♀️
mirann24 MESoydan Dr ayda 1 kg görmek isteriz demişti 1. Ayında gittiğimde 3300 dogduysa 2 kg mi ilk ay mi aldı nasıl oldu doğum kilosuna göre bence gayet iyi biz 1. ayımızda 3600 den 5000 çıkmıştık
MESoydan peramomms bilemiyorum valla hesaplamalara göre normal gibi duruyor diğer oğullarımda böyle minyondu sayılır
MESoydan mirann24 şöylee 3.300 gram doğdu ilk 1. Ayında aşıda 4.500 kilo geldi, 1 kilomalmış dedik sevindk 2. Ay aşıda 5.200 civarı çıktı 100 gramı düştüler 5.100 olarak kayıt aldılar şuan 2.5 aylık 5.400 lerde çıktı 300 gram almış oluyor valla bende anlamadım daha ay bitmedi neticede niye böyle birşey söyledi bende anlayamadım..
milamihra MESoydan 3 kilo doğdu kuvezde kaldı 2500 e düştü şimdi 3 aylık 5 kusur buçuk bile değil tam sadece anne sütü aliyo mama veriyorum icmiyo
pyrzaslnnn47 MESoydan Ben şeyi merak ediyorum bazen mecbur kalıp bir yere bırakmak zorunda kalırsam Oğlumu mama vermek zorunda kalırsam geri memeyi reddeder mi? Siz nasıl hem süt hem mama veriyorsunuz
MESoydan pyrzaslnnn47 sık içmiyorsa mamayı sadece aralarda takviye olarak veriyorsanız zaten birşey olmaz öyle kolay kolay bırakmaz memeyi.. ben Lansinoh biberonu aldım en son çok şükür onu tuttu biberon ucu anne göğüs ucu formunda yumuşak memeden biberona geçişte biberondan da anne memesine geçişti büyük rahatlık sağlıyor bebekte kafa karışıklığı yapmıyor ikisinide rahat tutuyor yani şun yaklaşık 3 haftadan fazla bir süredir kullanıyorummemnunnkaldım isterseniz onu tavsiye ederim size mecbur kaldığınızda onunla mama takviyesi yapabilirsniz🌷