Rabia-0655 Melodiuykudan eğitim alıyorum ama maalesef mesajlarıma cevap alamıyorum. Hiç ilgilenmiyor bazen 1 tane ses kaydı atıyor ve yine ortalarda yok . Burda bi kaç kişi memnun kaldım felan yazmıştı . Bu şekilde yapıyorsa nasıl memnun kaldınız ?
Tubaa234 Rabia-0655 bende eğitim alacaktım kendisinden konuşuyorduk bi soru sordum 2 gün sonra ses kaydı attı . Şöyle düşündüm eğer daha eğitim almadan bunu yapıyorsa eğitim esnasında hiç cevap vermez . Seda Özcan dan eğitime başlayacağız bugün bakalım bebeğim 10 aylık gece uykularımız kötü .
ekbb Tubaa234 merhaba ben de Seda Özcandan eğitim alacağım da siz başladınız mı nasıl gidiyor memnun musunuz?
MoonCrystal Almak isteyenler görür umarım ve almaz . Ben almadım ama çok fazla cevap vermiyor şeklinde yorum görüyorum
16momm Hafsa17_ melodi uykudan aldım daha doğrusu parayı verdim eğitim aldığımı sanıyordum ama kendi kendimi idare ettim diyebilirim YouTube’dan falan yine araştırdım kendisine soru soruyorsun iki gün sonra cevap veriyor gümde tek ses kaydı anında cevap alamazsın o an çaresiz kalsan cevap yok
16momm Hafsa17_ kişiye özel ses atacağım diyor herkesle aynı olan şey uyku aralığını söylüyor yani hangi destekle uyutursan uyut hep yöntemi aynı
16momm Hafsa17_ yani seninki memede uyuyor farklı benimki sallanma ile uyuyor farklı değil herkes aynı yöntem çok memnun olanlarda var bilmiyorum ben olmadım