sscan40 Kahvaltıya her zamanki püreden yaptım yulaf unu, tereyağı, elma, yumurta sarısı ve ceviz içi. Daha önce de yedirdi bir tek elmayı bu pürenin içine hiç katmamıştım. Ağzına bulaşan yerleri silince böyle oldu 40 dakikadır böyle ne bu ya?
nnoktaa sscan40 neyle sildiniz? Islak mendil ise acaba o mu tetikledi. Alerji gibi duruyor. Geçmiş olsun. ❤️🩹
pozitifanne06 sscan40 alerji gibi görünüyor elma asidi tahris etmiş de olabilir 1 saate geçtiyse onemsemeyin geçmiş olsun
Aklimideliricem Alerjiye benziyo püredeki ürünleri daha önce denemiş miydin içinden birine alerjisi olabilir
sscan40 Aklimideliricem Evet hepsi daha önce yediği şeyler. Sadece elmayı bu püreye ilk kez ekledim muz eklerdim
sscan40 kidshappy Ya daha önce kaç kez test yapıldı 9 aylık şuan hiçbir şey çıkmadı kaç kez de yedi böyle şimdi niye böyle olur ki anlamadım
sscan40 nnoktaa Yok yok silmeyi unuttum mama sandalyesinden indirdim aşağıda oynuyordu yanağında kızarıklık gördüm hemen havlu kağıtla ağzını sildim baktım böyle.
sscan40 pozitifanne06 Ay yaşayın olabilir mi öyle? Şuan 1 saate yaklaştı ve neredeyse hiç belli olmuyor. Baktım başka yerde de yok
pozitifanne06 sscan40 evet yoğurt portakal elma gibi asitli şeyler böyle yapıyor benim kızımın da oluyor ciltleri çok hassas 🥹
sscan40 pozitifanne06 Evet başından beri cildi hassas ufak çarpsa morarır. Bünyesi de çok hassas acaba dedim alerjiyi de mi bugüne kadar bulamadık. Ama şuan geçti yüzü. Alerji olsa geçmez mi acaba
sscan40 nnoktaa 1 saat içinde geçti. Doktorum başında beri alerjisi yok deyip duruyor testlere dayanarak. Ama bilmiyorum böyle olunca korktum