Kızlar oğlum 21 aylık. 82 cm boyu. Kilosu da 11 kg. Uzun zamandır dert ediyorum boyunu açıkçası. Yaşıtları ve oglumdan küçük cocuklar hep oğlundan çok daha uzunlar.
Beslenmesi normalde iyiydi, 1 haftadır falan kötü. Tüm kan tahlillerine bakıldı çölyak dahil. Bir problem yok.
Ama boyu uzamıyor kilo da almıyor. Neden böyle anlamadım. Bi çaresi olan var mı