mznzj Merhaba annişler bebeğim 4 aylık ve hiç durmadan ağlıyor onu bağırsak enfeksiyonu varmış bunun önüne nasıl gecebilirim ilaç verdi ama henüz geçmedi neyden oluyor bu enfeksiyon bir bilginiz var mı çok ishali var doğduğundan beri böyle