Karsli Kizlar emziriyorum ve adetim 1 gün gecikti Test yaptim negativ cikti ama cok agrim var ve ateşleniyorum acaba hamilelik olabilirmi yinede .. yaşan varmi? Adet düzensizligini bilen varmi
E_Defne Karsli bende emziriyorum kızım 2.5 aylık ve 3 gn gecikti bgn yaptım negatif cıktı ara ara kramplarda giriyo emzirdigimiz icin adet düzensizligi olabilir icin rahat olsun