pasaklisinkukuli rabilay 1 yalında alıştı pipeti suya sok üstünü parmagında kapat kaldır sudan içinde su kalıyır altını bebegin agzına koy parmagını yavaş yavaş kaldır emmeyi öğreniyor
neanladinyurdagull rabilay 11 aylık kızım pipet kullanmiyoruz gereksiz bence bu dönemde neden alışsın ki biberondan yada çay bardağından suyunu içiyor zaten
rabilay pasaklisinkukuli evet denedim bir kaç kere bu yöntemi ama diş çıkarma dönemindeyiz belki de o yüzden pipeti ağzına verdiğimde ısırıyor sadece
rabilay neanladinyurdagull biberonu da sevmiyor bardaktan içerken çok bogazına kaçırıyor suyu az içiyormuş gibi geliyor böyle sanki pipetle içse kana kana içecek gibi