kizlar 16 saat oldu hala bakiye inceleniyor bir sey diyor 16 saattir daha bankama yatirmadilar neyi inceliyor bunlar artik gercekten dolandirici olduklarini dusunmeye basladim. benden canta aldi bir kiz hem kizin parasi gitti hem benim cantam gitti oylece kargoda gozukuyor 10 gundur kargo sirketi hicbirsey yapmiyor. baska urun saattim o teslim edildi hala parayi cekemiyorum. yahu bu urunu satan ben satmisim urun aliciya ulasmis alici onaylamis ne diye tutuyorlar parami hala? cidden parami cekip uygulamayi silecegim. basina gelen oldu mu?