gulyuzlu Hanımlar kızım 2 aylık oldu.. Meme+mama şeklinde ilerliyoruz.. 5 kg şuanda.. İlk önce Hipp combiotic kullanıyordum bir aydır da SMA kullanıyorum ikisinden de memnunum ama kilo almasını istiyorum biraz böyle tombik olsun sizce hangisi?