elifozkan 2 yaşına kadar anne sütü diyorlarsa mamanin da o şekilde verilmesi taraftarıyım sadece sıklığı azaltılarak mesela 1 yaşından sonra bir sabah bir akşam tarzinda ama sizinki daha 6 aylık o yüzden her öğünden 1,5 saat sonrası emzirme yapıyorum ben mamayı da o şekilde verebilirsiniz hem sindirimi kolaylaşıyor hem de daha küçük sütten kesmek için tabi sütünüz hiç yok denilecek kadar azsa