Arkadaşlar kızım 12 aylıktan beri el ele geziyoruz bi gram ayrılmaz bomboş evde elimi bırakmaz bi görümcem yada kardeşim gelirse onlara aynısını yapıyor ben rahatlıyorum ama onun dışında yok ya asla başka odaya gitmiyor elimi bırakıp nw iş yapıyorum ne psikolojim normal şimdi yine bi ton kızdım çocuğa kızmak istemiyorum ama istemsizcw yapıyorum bu nasıl değişecek anlamıyorum asla akran sevmiyor akranlarıyla oynamıyor büyükleri seviyor sadece akranlarından korkuyor yıprandım artık