minervadefne Merhaba pks modelini kullanan var mı? Memnun musunuz? Birde hangi ayarlarda kullanıyorsunuz? Hoover alacaktım ama vazgeçtim sonra bunu çok önerdiler kullananlar bi yorumlarsa sevinirim
yagmurkokusu_ minervadefne ben Grundig kullanıyorum çok memnunum yazın kullanmıyorum kışın kullanıyorum halı bile atıp kurutmuşluğum var ama size naçizane tavsiyem kurutma makinesi topu almanız yoksa bazen tayt atıyorsunuz ya o karıştırıyor tüm çamaşırlar birbirine giriyor o kadar kıvrıştırıyor ki dolanma oluyor.
minervadefne yagmurkokusu_ hangi ayarda kurutuyorsunuz sweetleri erkek kıyafetlerini çekiyor mu? Alacaktım aslında orda unuttum hangisini alayım diye düşünmekten 🥲
yagmurkokusu_ minervadefne ben tek bir ayar kullanıyorum pamuklu ekonomik ayarında mesela halı kurutacaksam yorgan ayarına alıyorum
minervadefne yagmurkokusu_ anladım mantıklı evet çok sağolun bakalım montajı olsun deniycem hemen. Araştırmadıpım bi modeldi direk aldık normalde huyum değildir ama kafama takıldı ister istemez iyi mi memnuniyet var mı diye
yagmurkokusu_ minervadefne güzel ben beğeniyorum valla birşey diyemeyeceğim ama başka merak ettiğin birşey varsa sorabilirsin 2 sene oldu biz alalı