210624 pembekeci bitilmicek gibi değil ki ya uyumuyor, uyusa ağlayarak uyaniyir , sonra full kucak , kucağa almazsan ağlama krizleri
defnebak 210624 evet 12. Ay atağı varmış bende yeni öğrendim benim bebeğim sakin bir bebekti valla huyu suyu değişti
defnebak 210624 ay ilerledikçe gözü açıldıkça daha çok zorlaşıyor canım ablamınki 2 yaşında çok yaramaz 2 yaş sendromuymuş
210624 defnebak allahim sendrom , atak bitmiyor, Çocuklarımız büyüyünce kadar bizde yaslanicaz 😃 inşallah bunlarda geçip gider sağlıklı olsunlar da
210624 defnebak 😃 valla benim annrm diyordu çok zor büyüttüm sizi , konussada derdini söylesene dermiş, büyüyünce de derdiniz bitmedi demiş 😃
defnebak 210624 benim annemde siyorki ben sizi uyuturdum gündüz 3 4 saatuyurdunuz sizin çocuklarınız yarım saat zot uyuyor dedi 😁😁
smytpl 210624 her bebek bir değil ya benimki gece uykusu denince sancılar giriyo kendisine böyle inat yok kimsede belki seninki bu kadar uzun sürmez
aylinburay 210624 ay ay ay aynı ben evet atak dönemi şimdi ben 5. Ay atağındayım tam gaz devam 🤦♀️ne zaman geçeçek bilmiyorum bende çıldırmak üzereyim 🥲