bebekgoktug önce geceyi bırakmanız lazım zaten geceyi halledince gündüz de kolay hallediliyor ben 17 aylıkken geceyi kesmiştim her uayndikca su verdik bir süre babasi uyuttu ,ben boğaza kadar kapatan kazak giydim kokusunu alıp uyanmasın istemesin diye bir süre Allah’tan kış ayiydi 😁öyle öyle gece bitince 20 aylıkken de gündüzden kestim 2 gün bir skeilde emziremedim yoğunduk bebeği birskmak zorunda kalmıştık kayinvalideme 3. Gün neden denemeyeyim dedim ve zorladım her istedikçe sevdiği atıştırmalıklar dan verdim ,ceviz verdim ,cekirdke verdim ,salatalık verdim öyle öyle günü tamamladik ,ertesi gun yine öyle bu arada aklına gelmesin diye sürekli ağzına bir seyler tikistiriyorum ve oyuna daldiriyorum oylelikle bıraktı ama benim kız da dediğiniz gibi emerek uyurdu aşırı bagimliydi ,bu arda kademeli bıraktığı için mastit de olmadım birkaç gün gogsum hafif sertleşti sonra yavas yavas geçti