alihamzahlas
Ben kullanıyorum ama artık kaldırdım başka makine aldığım için, süt köpürtme aparatını ben ayrıca kullanırdım, yani o makine ile Türk kahvesi ile Latte yapıp kendi aparatı ile telvesini süzebiliyorsunuz ama ben filtre kahve yapıp aparatı ile süt köpürtüp kullanıyordum. Türk kahvesini süzene kadar kahve soğuyor çünkü . Sütü bayağı güzel köpürtüyor bence ama sırf onu köpürtmek için de bu makineye gerek var mı bilmiyorum, çok güzel köpürtücü aletler var. Yaptığı lattelerin tadı da normal Latte gibi olmuyor tabi ki espresso kullanılmadığı için. Çooook performans beklemiyorum ama lezzetli kahve de içeyim derseniz alınabilir ama gayet. Asla ama asla alma gibi bir sorun yaşamadım ben hiç