Kızlar oğlum 15.5 aylık ve hala geceleri çok sık uyanıyor ağlıyor gaz sancısı çekiyor doktora götürdük bu ayda gaz sorunu olmaz diyor ama kıvranıyor ağlıyor gaz çıkarırsa biraz rahatlatıp uyuyor normalde de gece 2 saatte bir uyanır ama haftada 3 4 gün böyle yiz sabaha kadar var mı aranızda böyle sorun yaşayıp çözüm yolu bulan