Aysgl-07 Merhabalar elimde 40-42 beben uyumlu hiç giyilmemiş abiye elbise var, çok beğenerek aldım ama bana biraz dar oldu indirimden aldığım için değişim de yapamadım ilgilenenler bakabilir gardıroptan vericem düşünen olursa🙏🏻
Aysgl-07 denizalismom merhaba bu açmış olduğum post yanlış mı yani kaldırmalı mıyım link bırakmadım 2. El satışlarda çoğu insan gardırop ismini bırakmış satışı ordan yapıyorum diye o yüzden yazdım ben de, yanlışsa kaldırayım