Ata_35 eşinin ayrı yatması olayı ileriye doğru sorun olabilir ama bebeğinle yatman konusunda hata yaptığını düşünmüyorum ben de birlikte yatacağım biraz toparlanınca, canı ne zaman isterse o zaman gitsin odasına, Sarılıp uyumak paha biçilemez 🥰🙏ben baya duygusal yaklaşıyorum bu konuya 🙈