Rio23 Ben fileden alıyorum filenin kendi markası tuzsuz içeriğine mutalaka bakarim alırken tuz oranı 1 in altında olması gerekiyor peynirinde tereyagininda salcayida kvdem kendisi yapıyor ondan yiyoruz hepimiz aslında bebeğinizle birlikte bizde sağlıklı beslenmeye geçtik diyebilirim sagolsun ,😂 artık yedigime içtiğime bizde dikkat ediyoruz çünkü elimizde ne varsa istiyor ve ne görürse onu yapacak istiyecek illaki benim düşüncem bu her anne evladı için en iyisini düşünür zaten . Benim doktorumun dediği ek gıda çok keyifli ve güzel bir dönem aşırı abartıp da bu dönemi kendinize eziyete cevirmeyin