Ben hep og almıştım sonra bir kere tam buğday unu bitti ve eşim çok bildiği için bunlar pahalı marketten alayım dedi un undur dedi ben online bildiğim markadan siparişimi vermiştim tabii o arada yine de 😅 sonraaa eşimin aldığı paketi açtım ve içinden şeker kabuğu çıktı bildiğiniz Olips yenmiş ve boş poşeti unun içindeydi orda bir kez daha ikna oldum bebek ürünlerini biraz daha özenli markalardan almak gerek cidden