Sis-01
Doğal olan ürünler tercih ediyorum meyve sebze ete ağırlık veriyorum domates salçasını annem yaptı. Açıkçası muhallebi, bebek irmiği ürünlerini vitmadan almıştım fazla kullanmadım bebeğim sevmedi. Bizim ana baba usulü yediriyorum ayına göre uygun olacak şekilde. Zeytinyağını teneke kullanıyorum marketten hiç almadım. Teneke zaten direkt annemlerin zeytin bahçesinden toplanıp doğal olarak yağ haline getiriliyor. Kendi kendime açık sütle lor peyniri yaptığım çok oldu şu an daha çok antep peyniri tüketiyor. Elimden geldiği kadar yoğurt yaparım yapamadığım hafta marketten değil güvendiğim şarküteriden alırım. Yumurta köy olanı kullanıyorum. Mutlaka et suyu ve süzme yoğurt (kendim yaptığım) kurtarıcı bir şekilde buzluğumda hazır durur. Bunlar dışında güvendiğimiz kasaptan bebeğim için ayrı sırf kuzu kara et alıp kuşbaşı için minik doğratıp, kıyma için çektiriyorum. Sonrasında köfte yapıp ya da o şekilde minik poşetleyip buzluğa atıyorum. Bunlar kurtarıcı.