Kızlar dün kontrolümüz vardı.. Doktor muayene yaptığında vajina iç dudakları yapışık çok degil ama çocuk cerrahına gidin açsın dedi.. Çocuk cerrahisi de açtı bir aletle beş dk da bunu hergün elimle yapmamı ve kantron yagı sürmemi söyledi böyle bir durumu yaşayan var mı lütfen deneyimlerinizi yazar mısınız.?