İşe başlayalı 4 gün oldu.sabahlari Babannesine gitmek için can atıyor, bırakınca arkamızdan bay bay yapıyor almaya gittiğimizde de oradan çıkarken ağlıyor. Orayı hep severdi zaten ama vicdanım çok rahatsız. Şuan 15 aylık, geçen hafta eteğimden düşmeyen çocuk hemen nasıl adapte oldu? Beni sevmiyor mu? Tecrübeli annelerden yorum alabilir miyim? Acaba bu vakitleri oğlumla mı gecirmeliyim? Isı bırakmalı mıyım?