merve1309 Arkadaşlar bu akşam emar cekilcem emziriyorum bir sirun olur mu. Aranızda emzirme döneminde çektiren oldu mu
fistikagaci merve1309 hamilelikte sakıncalı da emzirme de sorun olacağını sanmıyorum, doktora sordun mu emziriyorum diye daha iyi cevap alırdın canım
merve1309 fistikagaci evet sordum radyasyon yok emar da bı sorun olmaz tomografi olsa sorun olur dedi ama buraya da yazmak istedim deneyenler vardr diye
ilknur95 Ben de çektirdim geçenlerde sorun olmuyor dedi doktor hatta kullandığımız cep telefonları daha fazla radyasyon veriyor dedi
Ftet Mr için ilaçlıysa 12 saat emzirmedim ilaçlı sıkıntı ama normal mr çekinceksen hiç zararı yok bir fizikçi olarak mr en az zararlı olan ışınlardan radyo dalgaları en zararsız dalga mr da radyo dalgadı kullanılıyor
merve1309 Ftet yok ilaçlı değil normal emar bel fıtık için dün akşam çekildim ordakileree de sordum bı sıkıntı olmaz dediler . Çok teşekkür ederim 🥰
K_umsal merve1309 ben çektirdim ilaçsız çektirdim o yüzden sıkıntı olmaz dediler ilaçlıysa sıkıntıymış