guneyokyanus AsyaUlku evet kesinlikle ben vermiyorum suan 3 aylik oldu gaz durumu dahada iyileşti cou zaman kendi cikariyor sabahlari sadece yardımcı oluyorum gece boyu emip uyudugu icin gaz birikiyor
AsyaUlku guneyokyanus evet kesinlikle benim kızım 28 günlük geceleri hala 2 saatte bir kalkıyorum hem bez gaz masajı emzirme derken. İnlemelerinden de uyuyamıyorum. Hemen kalkıp bacaklarini kaldırıyorum çıkarsın Gazi diye inşallah bu süreç geçer hemen
AsyaUlku minervadefne aslında doktorlar doğal süreç diyor kendi kendine alistirsin diyor ama bazı bebekler cidden çok gazlı. Bide alerjik bebek olunca daha fena
minervadefne AsyaUlku evet yani hepsinde oluyor ilk kızımda da vardı ama o hani 3 hafta kadar normal sürmüştü zorlanmadık 2. De mahvolduk 4 tane damla değiştirdim rezeneler kimyonlar içtim 4 aylık oldu daha yeni rahatlar gibi
funda94 AsyaUlku merhaba, 1bucuk ay oldu kullanalı 4 saat arayla 10 damla veriyorum Emzirmeden sonra verebilirsiniz zaten naneli şekerli bi tadı war degısık geliyor bebeklere. Gazını pat pat çıkartıyor.
AsyaUlku funda94 Sizede merhaba teşekkürler bilgi için. Şikayetlerde okudum bazı bebekelri kabız yapmış. Korkuyorum o yüzden daha kötü yapar diye
funda94 AsyaUlku kullandığımız ilk zamanlar zorlanıyordu çünkü gazın hepsini toplayıp öyle çıkarıyor sonradan bünye alıştı her bez sonrası yapıyor gazını
AsyaUlku minervadefne herkese herşey fayda etmiyor demekki. Şuan probiyotikle laktaz enzimi verdi doktor onlarda bağırsaklar için bide gaz damlasi fazla geliyor herhalde
user12345 AsyaUlku evet biz de kullanmaya başladığımız üç gün böyle oldu adaptasyon sürecidir dedim bırakmadım dördüncü gün kıvranmayı bıraktı ve gerçekten rahat etti
AsyaUlku user12345 çok güzel vallahi benim kullanmaya cesaretim kalmadı bisey yordu iyice beni de onu da