Nilser Bebeğim sadece mamayla besleniyor 4 aylık, 3 saatte bir 90 CC içiyor onu da zar zor bir saatte iciriyorum dolayısıyla kg alımı da düşük. Kilo alması için günde bir kez de kaşık maması vermeyi düşünüyorum, hangisi daha iyi kilo yapıyor?
asell13 Nilser 4+ aylık mamalar var hipin onlara bakabilirsiniz aynı durumdayız malesef çok bişe beklemeyin gıdım gıdım yedikleri için pek kilo yapmıyor
Nilser tgbmerve mama değiştim biberon değiştim kaşıkla da verdim maalesef yok yemiyor yani mecburen artık başka şeyler denemek zorundayım
asell13 Nilser hipp pirinç unu denedim 90 ml formül mama 2-3 mama kaşığıyla pirinç unu ekledim bu şekilde verdim