filizmom Kızlar geçenlerde mastit oldum elle sağım ters emzirme ile atlattım. Bayağı bir kitle vardı ve şişmişti. Şu an o memede sertlik yok sağınca gelen bir şey de yok ama aşırı bi ağrı var. Koluma kadar vuran bi ağrı. Yatarken sağa sola dönünce bile ağrıyor memem bu neden olur? Mqstit olsa sertlik olur şişme olur meme yumuşak
Baklavanida filizmom benim arkadaşımın başına geldi umarım sizdeki o değildir mastit diye doktora gitti doktor bu mastit değil başka bişe diyip başka doktora yönlendirmişti ama onun göğsü resmen delinip içinden irin akıyordu ameliyat falan demişti doktor ama nazar değmişti ona o dönemde dikkatli olun bol dua dinleyin lohusalık dönemindeyseniz
Nikita filizmom benim başıma gelmişti. Mastit değildi ama çok ciddi ağrım oluyordu. doktora göründüm. Mastit olmadığını, memelerden geçen sinirlerin ağrı yapabileceğini, alışınca geçeceğini söyledi. Bir daha da olmadı. 4-5 aylık anneydim olduğunda.
mirann24 filizmom benimde göğsümde çok ağrı oluyordu meme iyice bosaltinca ağrı oluyordu hatta her agridiginda ağrı kesici içiyordum zamanla gecti ama benim meme içinde sert bir kitle gibi birşey vardı elleyince ele geliyordu zaten emzirdigim zaman bile geçmiyordu ters emzirme sağma bol bol emzirme falan yaparak geçirdim sende elle iyice muayne et belki tıkalı bir yer vardır
filizmom Baklavanida Lohusa döneminde değilim. Öyle nazar değecek bir şeyim de yok Ama bence de bu mastit değil of 😭
filizmom Nikita ben de 6 aylık anneyim yahu daha neye alışacak. Şişlik yok ve dokununca ağrıyor bir tarafı sizin de öyleydi dimi? Bir yaptınız mı o dönem? Helak oldum ağlamaktan kötü düşünmekten 😢
filizmom mirann24 ya bakıyorum yok yumuşak sağınca süt gelmiyor bile desem yeridir. Zaten o memede hep az süt oldu. Buna rağmen ne ağrısından ne yarasından kurtulamadım
Nikita filizmom eşim izin alıp çocuğa bakmıştı. Kıvranıp ağlıyordum. Hiçbir şey yapmadım. Sinirler kendi kendine geçti. İnşallah sizin de geçer. Sağmıştım ama bir işe yaramıyordu
Mavigokyuzu Sütyen takıyor musunuz? Sütyen takmadiginizda süt göğsün aşağısında birikiyor sertleşme ve ağrı yapıyor
Mavigokyuzu filizmom sütyen takmayı devamlı hale getirin, muhtemelen şikayetiniz azalacaktır diye düşünüyorum ben