Kızlar selam , bebeğim 14 aylık sabahları en geç 06.30 da ayakta 😔 kiminle konuşsam uykuya doyuyordur diyor gece uykusuna 20.00 de geçiyor genelde ama bazı akşamlar 22.00 ye kadar uyutamıyorum sabah yine aynı saatte ayakta. Mamayı kendi isteğiyle kesti sadece geceleri rüya beslenmesi şeklinde alıyordu . Acaba acıktığı için mi uyanıyor diyorum?! Yeniden mama vermeyi mi denesem bir akıl verin lütfen 🥺 çünkü 06.30 da kalkıyor kahvaltısını yiyip 08.30 gibi gözlerini kaşımaya başlıyor ve 09.00 da yeniden uyuyor