batuhannnn Merhabalar polikistik over sendromu olup doğum yapanlar var mı aramızda? Doğum kontrol hapı kullanmadan regl olabildiniz mi? Doğum kontrol hapı kullanmaya ne zaman başladınız? Bir de hap sütünüzün kesilmesine neden oldu mu?