Selam kızlar, ben doğum yapalı 3 ay olacak. 57 ile hamile kalıp 70 ile doğum yaptım şu an 62yim hedefim 55. Ancak benim basenlerimde var. Biraz diyet yaparsk kilom gitti ama basenler sporla gidiyor tabi biraz karın da kaldı sezaryenden dolayı bende spora gitmek istiyorum erken mi sizce? Yürüyüşler yapıyorum ama sıkılaşmak için pilates yapmak istiyorum.