Benim kız 2 aylık kontrolde 5100 dü kilosu 3. Ayımıza az kaldı yine gidicez kontrole ama sanki bu ay daha az kilo aldı gibime geldi çünkü az az ama sıksık içiyor mamasını önceden bi verişte bitiriyordu hepsini birde açıkcası ben kilolu olsun istiyorum biraz çünkü belli aydan sonra az kilo alımı oluyormuş birde diş çıkarma dönemleri ateşli olduğu dönemler iştahsızlık oluyormuş kilo kaybı olsa dahi ozamanlar birşey olmaz diye düşünüyorum