Yusuf_ali bende bebeğim 22 günlükken bir ğögsümde 5 tane diğerinde 3 tane kitle vardı . Birinin ucu yara olduğu için emzirmeden elektrikli pompa ile sağarak veriyordum , diğerinide çok ememiyordu kızım . Kendim 2 gün uğraştım sıcak suda havlu , ılık duş , soğuk kompres , sağma , pompalama , emzirme , ters emzirme, yer çekimine emzirme her şeyi denedim geçmedi . Hastaneye gittik genel cerrah baktı, ultrason çekildi sağ memede ucu yara olduğu için enfeksiyon kapmış. Süt kanalında iltihap olmuş. Sağ memede mastit teşhisi konuldu. Sulcid antibiyotik verdi aşırı ishal yapar dedi. Ben Demir vitamini alıyorum oda kabız yapıyor du. O yüzden ishal olmadım hiç. Perşembe günü kontrole gideceğim. Benim kitleler duruyor valla sadece ağrısı geçti. Bakalım doktor ne der acaba...