eda_ece00 Merhabalar.. Bebeğim 7 ay 6 günlük 1 haftadır her gecenin her hangi bir saatinde uyanıp yatakta oyun oynamak istiyor çok yoruldum önceden ağlar beslenir uyurdu ama şuan resmen facia yaşayan var mı geçici bi süreç mi
canssm eda_ece00 benim de 6 ay 23 günlük yaklaşık 1 aydır yaşıyorum bu durumu ben sürekli uyanıyor :(
A0y0a0z Gecicidir bence. Etrafindan odasindan bulundugu yerde oyuncak bulundurmayin hatta gün icindede oynatmayin unutturun. Zamanla verirsiniz
eda_ece00 canssm yaa bizimkide 1 haftadır böyle 3 de ve 6 da kalktı bu gece mesela ikisinde de. 1 saat kendi kendine oynadı
canssm eda_ece00 gece nasıl desteksiz alıştırdın :) benim de temas bağımlısı bit kızım var 6 ay 25 günlük hep göğsümde oda turlarken uyuyor
eda_ece00 canssm benim bi çabam olmadı inan yanımda yatıyorum gece uyanınca belkide o yüzden hemen dalıyor uykuya beni izleyerek
canssm eda_ece00 yaaa biz de aynı odayı paylaşıyoruz kendi odasına geçirecektim saat başı kalkmaya başlayınca maalesef yapamadık onu :(
canssm eda_ece00 benimki beni görse de uyumuyor ki yanıma aldım yok illa ya emzirmem lazım ya da kucağımda odayı gezmem lazım