Kaç kere doktora gittik. Kanına bakıyorlar bişey yok. Ukalalık edip kakasına bakın demek istemiyorum ama çocuk kabız sürekli ve bu şikayetle gitmişim kaka tahlili niye istemiyorlar. 14 aylık kızım. Ve ek gıda artı anne sütü gidiyoruz. Çoğunlukla ek gıda. Hep su gibi mama yaparsam kabız değil. Ama arada azıcık pütürlü olsa kabız. Onun yaşındakiler köfte pilav falan yiyor. Yani bu çocuğun bağırsaklarında bir sıkıntı var ya. Kan ilacından mı d vitamini mi yapıyor yoksa artık bezdim yani sürekli o da zorlana zorlana yapa yapa makatında et parçası sarktı. Doktor kabızlık ilacı verdi gönderdi. Bir ay sabah akşam günde iki kez kullansın diye. Kabızlık ilacını bu kadar sık kullanmak zarar vermez mi? Asıl sorunun kaynağını bulmak gerekmez mi? Sorunun ne olduğu ile ilgilenmiyor ilaç verip gönderiyorlar sinir oluyorum. Kan ilacı nedeniyle kabız olan var mı hangi ilacı kullandınız?