Ev sıcaklığına bağlı giydirebilirsin canım
Ben kışın uzun kollu zibin ve tulum giydiriyordum üzerine de yelek giydiriyordum
Evim ne kadar yakarsam yakayım soğuk oluyordu bazı günler o zaman alttan bir badi ve külotlu çorap da giydiriyordum
Dışarı çıkarken ama kesinlikle kalın giydiriyordum şu kozmonot tulumlardan alıyordum