Merhabalar
Haşimato hastasıyım ama değerlerim hep normal aralıkta o yüzden ilaç kullanmıyorum hamilelikte kullanmıştım sadece bgn internette gördüm guatr olan annelerin bebeklerine ilk bir ayda bakılması gerekiyormuş bilmiyordum topuk kanı alındı onda bakıldı başka da aklıma gelmedi altı aylık suan böyle olup bebeğinden kan aldıran anneler var mı çok tedirgin oldum