NazAli Mrb arkadaşlar bebeğim dün gece iyidi ama şimdi ağlayarak uyandı hafif burnu akıyor ve ateşi var ne yapmam lazım grip olacak yada oldu.nane limon verebilir miyim? .Ateşi için ellini yüzünü yıkadım bir kat kıyafetlerini inceltim hava değişimi herhalde ya
Annegibi2006 NazAli 6 ayın üzerindeyse ıhlamur yada papatya çayı verin ayaklarının altına göğsüne ve sırtına bebek viksi sürün ateşi varsa carpol verebilirsiniz burnu için bebekler için okyanus suyu oluyor eczanede onlar baya işe yarıyor doktor önerisi hepsi bide öksürük varsa pekmezi sulandırıp içine bi kaç damla limon sıkıp içirin biz bu şekilde 3 günde atlattık
Zlm NazAli arada yediği yemeklere sarımsak rendeleyin. Nane limon verebilirsiniz bence Ihlamurda verebilirsiniz. Duş aldırın iyi gelir yer yatağında yatırın serin olur gece varsa buhar makinesi kullanın
ddiyetisyenannee Üzerini çıkartın ince bi zıbınla dursun yaptırabilirseniz ılık duş aldırın bir de calpol verebilirsiniz rahatlatır. Buhar verebilirsiniz, bir de burnunu açmaya çalışın. Böyle böyle geçiyor
NazAli ddiyetisyenannee serum fizyolojik deniyorum asla olmuyor bide evde buhar makinesi var ama ilac yok nasıl verebilirim?
ddiyetisyenannee NazAli ilaçsız verebilirsiniz büyük buhar makinesiyle suyla nebilizatörse serum fizyolojikle
karadenizl karadenizl bide ateşi çıkıyorsa büyük ihtimalle boğaz enfeksiyonu olmuştur 38 ve üzeri oluyorsa ateşi mutlaka doktora götürün
NazAli Annegibi2006 çok teşekkür ederim sanırım hava değişimi ishali var hafif bide hiç bir şey yemiyor sadece emziriyorum arada muz ev yoğurdu veriyorum sadece bunları yiyor
Annegibi2006 NazAli çok geçmiş olsun biran önce iyileşir inşallah bizde ishal yoktu ama iyileşince oda toparlar ne güzel meme emiyor oda iyi olur benimki bıraktı maalesef
NazAli Annegibi2006 gerçekten büyük bir mucize emzirmek çünkü hiç bir şey yemediğinde hasta olduğunuda emmek istiyor sanırım hava değişimi yüzünden böyle oldu düzelecektir biliyorum.
NazAli Zlm evet haklısınız bende biraz içtim emziriyorum ya hani belki etkisi olur sadece anlamadığım ateşi azıcık düşüyor ve sonra tekrar yükseliyor galiba vücudu savaşıyor ya