Kızım 24 aylık 2 haftadır tuvalet eğitimi veriyorum.(bu 2.ci denemem) çişi tamamen çözdük çok rahat döylüyor ve oturup yapıyor fakat kaka yaparken lazımlığa aslaa oturmak istemiyor. Anne kaka geldi diyor tuvalete götürüyorum ıııı diyip tuvaletten kaçıyor sonra nereye denk gelirse oraya ayakta durarak yapıyor. Neler yaptım ama çözüm bulamadım günde bir defa yapıyor kakasını tutma sorunu yok ama tuvalete yapmayı kesinlikle reddediyor