Ayy allahım allahım sonumuzu hayır eyle yarabbim . Sanki ülkeye virüs gibi salmışlar bunları hiç birşey yok gibi asıp kesiyorlar. Ne yaşıyoruz biz neyin içindeyiz . Ne içiyor bunlar neyin kafası insan korkar oldu yemin ediyorum. İnsanda hiçmi merhamet olmaz kızarsın küsersin seni red edebilir o olmazda başka öbiri olur hayat bu hepimizin geçmişleri hepimiz birşeyler yaşadık ama bunlar çok farklı redediliyor diye ölümle bitiriyorlar herşeyi anlayamıyorum nasıl bir devirdeyiz nasıl bir cesaret gerçekten anlamıyorum . Ama şu bir gerçek alkol ve sigara zammı böyle devam ederse daha beter olucak insanlar peynir ekmek gbi uyuşturucu alıyor satıyorlar çnkü daha uygn fyata buluyorlar. Yani alkol içersin serhoş olursun bi yerde sızar uyursun sigara içersin anlık keyfin olur rahatlatır biter yine yakarsın ama bu böyle birşey değil ne yaşıyorlar anlamıyorum.