Sütüm zaten az mama takviyesi yapıyorum mecburen şimdi de bebeğim sürekli ağlıyor mama yemek istiyor emmeyi reddediyor sütüm biraz da olsa var sanıyorum sağım yaptım çıkmadı cok az çıktı ve göğüslerimde sertlikler oluşmuş acıyor sağımla da düzelmedi sütüm bitiyor mu artık dinmesi böyle mi oluyor?