alpege7 Ağzının suları akıyor sürekli eli ağzında geziniyor emse bile bi zaman sonra yine eli ağzında Eli ağzında olması normal de ağzın suları akması köpürmesi entresan? Yaşayan var mı acaba ? Diş mi desem daha cok erken anlamadım valla
ebrarkusuum alpege7 bebekler o aylarda ellerini keşfediyor bunlar çok normal aç olduğu için yapmıyor refleksleri bunlar.Benim kızım cuma günü tam 3aylık oluyor.Aynı özellikler bizde de mevcut salya da dahil