Oğlum 4 yaşında şu anda bir yıldır bezi bıraktık ama geceleri takmaya devam ediyorduk taki 15 gün öncesine kadwr 15 gün önce kendiliğinden ben bırakmak istiyorum bez takmayacağım dedi ben de düşünüyordum zaten bıraktırmayı çok fazla idrara çıkan bir çocuk 15 gündür her gün gece 2 kere tuvelete kaldırdığımz halde yatağa kaçırıyor cokk yoruldum bu durumdan kreşteki öğretmene dedi Ömer çok fazla idrara çıkıyor Bir diyabet için kan verin falan diye böbrek diyabet idrara çıkması ne gibi sorun oluşturabilir her türlü tahlil yapıldı hiçbir sıkıntısı yok gayet sağlıklı bu durumda ne yapmam gerekiyor artık biz takmasını istemiyorum kaldırdığım halde yapıyor